pura-vida-costa-rica-met-astrid-en-rene.reismee.nl

vakantie

Deze keer brengen we onze vakantie door in Costa Rica. Het is voor ons de 1ste kennismaking met dit land. Costa Rica is een van de drie meest ontwikkelde landen van Latijns America naast Brazilie en Argentinië.
Er zijn genoeg sanitaire voorzieningen. Het WC papier in een prullenbakje nemen we op de koop toe.
Na een korte vlucht van Amsterdam naar Frankfurt vervolgen we onze reis en komen na een vlucht van 11,5 uur aan op San Jose International Airport. Langs de douane waar het eerste stempel in ons nieuwe paspoort gezet wordt, bagage ophalen en naar buiten voor wat frisse lucht. Op de echt frisse lucht moeten we nog even wachten, de luchtvochtigheid is behoorlijk hoog.
We worden opgewacht door reisleider Vincent en als we er allemaal zijn (19) gaan we met de bus naar het hotel, een  half uurtje rijden.
Moe van de reis (en het tijdsverschil) gaat iedereen snel naar de kamer. Raar idee, dat wij nu naar bed  gaan en dat onze vrienden en familie in Nederland net zijn opgestaan en weer aan het werk gaan. Nee dan hebben wij toch liever  VAKANTIE!!

Jolanda

Bofkonten! Hier is het nu 16 graden en veel wind. Maar goed.....geniet ervan, jullie hebben het
verdient.